fredag den 6. maj 2016

Ishak's navngivning

Min kusine fik tilbage i november, en dejlig lille karamel klump, som skal navngives her i maj.
Ja, jeg skrev karamel klump, det skal siges at min kusines kæreste er fra Ghana, 
så deres børn er dejlig karamel farvet
 (der er ingen slet misundelse, at finde hos mig, der kan være spion på en mel-fabrik, hele året rundt)
når, men det yngste skud på stammen skal navngives, og i den forbindelse har jeg været igang med hæklenålen og strikkepindene.
En af de ting som jeg har lavet til lille Ishak, er en hagesmæk, som jeg fandt et billede af og efterfølgende har hæklet ud fra fri fantasi, men jeg fik skrevet opskriften ned, på hvordan jeg selv lavede den.
så det vil jeg dele med jer, I skal bare trykke der, hvor der står "Klik her"

Klik her

Opdatering:
(1)
Slå 50 lm op med den tykke bomuld,
før den hækles rundt om smækken,
slå 50 lm op efter, vend med 1 lm
1 fm i hver m, til den anden side
(2)
Man kan snildt bruge 2 tråde tynd bomuld,
i stedet for en tyk tråd bomuld

Jeg vil rigtig gerne se jeres versioner af smækken,
så hvis I ligger billeder ud på de sociale medier,
Så sæt #Ishaks eller #skabshippien på,
så jeg kan finde dem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar